Opstartsmøde
Opstartsmødet er en af de dele af et projekt, som vi hos MEGAFON glæder os mest til. Det er her det gode samarbejde mellem os og jer starter – og derfor sætter vi altid god tid af.
TID TIL AT LÆRE HINANDEN AT KENDE
At lave (og at få lavet) analyser og undersøgelser er ikke kun ‘business’, men også ‘personal’. Nogle trives bedst med en stram struktur hele vejen igennem, mens andre foretrækker en mere laissez faire og kreativ proces. Derfor er det vigtigt, at vi mødes og lærer hinanden at kende som professionelle mennesker med de faglige og personlige kompetencer, som vi hver især bringer til bordet.
Vores analyse-instinkter kører på højtryk, når vi er til opstartsmøder; vi aflæser jeres præferencer, analyserer mellem linjerne, afvejer nice-to-know mod need-to-know, koder jeres behov og regner budgetter i hovedet. Alt dette bliver outputtet på opstartsmødes: Et analysedesign, en samarbejdsproces, en tidsplan og et budget, som er skræddersyet til jer og jeres undersøgelse.
VI LAVER ARBEJDET - MEN I GODKENDER
Noget vi altid præsenterer vores kunder for på et opstartsmøde, er den proces, det er, at udarbejde grundsøjlen i enhver undersøgelse: Spørgeskemaet (for den kvantitative undersøgelse) og spørgeguiden (for den kvalitative undersøgelse).
Baseret på vores samtaler, og eventuelt en skriftlig brief fra jer, udarbejder vi de spørgsmål, som vi synes, der skal til, for at en spørgeguide eller et spørgeskema kan give jer den undersøgelse, I ønsker. Men! Det vi tilsender jer er vores udkast. Vi er altid åbne over for jeres input, refleksioner og bekymringer. Så længe undersøgelsen ikke er sat i gang, er der altid mulighed for at foretage ændringer. Først når I har godkendt spørgeguiden eller spørgeskemaet, sætter vi gang i dataindsamlingen.
START-PARAT-GO!
Opstartsmødet er ikke første og sidste gang, vi taler sammen. Vi holder jer løbende opdateret på dataindsamlingen, vores refleksioner og foreløbige resultater. Hos MEGAFON får i én konsulent, som er hovedkontaktpersonen på jeres projekt, og som I altid kan skrive og ringe til undervejs i projektet.
KONTAKT MEGAFON
Vil du høre mere om MEGAFONs kvalitative undersøgelser kan du kontakte MEGAFON:

Tine Elisabeth Barrett
Kvalitativ Souschef
+45 77 41 41 61