Opstartsmøde
Opstartsmødet er en af de dele af et projekt, som vi hos MEGAFON glæder os mest til. Det er her det gode samarbejde mellem os og jer starter – og derfor sætter vi altid god tid af.
TID TIL AT LÆRE HINANDEN AT KENDE
At lave (og at få lavet) analyser og undersøgelser er ikke kun ‘business’, men også ‘personal’. Nogle trives bedst med en stram struktur hele vejen igennem, mens andre foretrækker en mere løs og kreativ proces. Derfor er det vigtigt, at vi mødes og lærer hinanden at kende som professionelle mennesker med de faglige og personlige kompetencer, som vi hver især bringer til bordet.
Vores analyse-instinkter kører på højtryk, når vi er til opstartsmøder; vi aflæser jeres præferencer, analyserer mellem linjerne, afvejer nice-to-know mod need-to-know, koder jeres behov og regner budgetter i hovedet. Alt dette bliver outputtet på opstartsmødes: Et analysedesign, en samarbejdsproces, en tidsplan og et budget, som er skræddersyet til jer og jeres undersøgelse.
VI LAVER ARBEJDET - MEN I GODKENDER
Noget vi altid præsenterer vores kunder for på et opstartsmøde, er den proces, det er, at udarbejde grundsøjlen i enhver undersøgelse: Spørgeskemaet (for den kvantitative undersøgelse) og spørgeguiden (for den kvalitative undersøgelse).
Baseret på vores samtaler, og eventuelt en skriftlig brief fra jer, udarbejder vi de spørgsmål, som vi synes, der skal til, for at en spørgeguide eller et spørgeskema kan give jer den undersøgelse, I ønsker. Men! Det vi tilsender jer er vores udkast. Vi er altid åbne over for jeres input, refleksioner og bekymringer. Så længe undersøgelsen ikke er sat i gang, er der altid mulighed for at foretage ændringer. Først når I har godkendt spørgeguiden eller spørgeskemaet, sætter vi gang i dataindsamlingen.
START-PARAT-GO!
Opstartsmødet er ikke første og sidste gang, vi taler sammen. Vi holder jer løbende opdateret på dataindsamlingen, vores refleksioner og foreløbige resultater. Hos MEGAFON får i én konsulent, som er hovedkontaktpersonen på jeres projekt, og som I altid kan skrive og ringe til undervejs i projektet.
KONTAKT MEGAFON
Vil du høre mere om MEGAFONs undersøgelser, så ring til os i dag på telefon: +45 77 41 41 41.
HVORFOR VÆLGE MEGAFON?
SOLID OG OMFATTENDE ERFARING
MEGAFON har en solid og omfattende erfaring med undersøgelser for private og offentlige virksomheder og organisationer. Vi giver jer en individuel rådgivning og gennem et tæt samarbejde med jer sammensætter vores konsulenter det undersøgelsesdesign, der er optimalt i forhold til netop jeres problemstillinger og behov.
HØJT KENDSKAB OG TROVÆRDIGHED
MEGAFON er et af de mest kendte analysefirmaer i Danmark, velkendt for en høj kvalitet og troværdighed. Ved at vælge MEGAFON får I fra starten en høj troværdighed hos dem, der skal bruge undersøgelsen: ledelsen, politikere, journalister og meningsdannere. At vælge en anerkendt samarbejdspartner gør jeres arbejde nemmere i alle faser af undersøgelsen.
UAFHÆNGIGE RESULTATER OG HØJE SVARPROCENTER
Når I skal udføre analyser, er det en god ide, at undersøgelsen bliver udført af et uafhængigt analyseinstitut, så analysen ikke bliver påvirket i en bestemt retning. Samtidig vil respondenterne være mere villige til at deltage i en undersøgelse, når det er et velkendt og respekteret firma, der kontakter dem. Med MEGAFON som afsender får I en uafhængig, seriøs og valid undersøgelse med en højere svarprocent, der sikrer en bedre kvalitet.