KUNDETILFREDSHEDS-
UNDERSØGELSER
Glade og loyale kunder er en god forretning.
Ved du, hvad din kunder tænker om dig? Hvad fortæller de til deres venner, familie og kolleger?
GLADE OG LOYALE KUNDER ER GOD FORRETNING
KUNDETILFREDSHEDS-
UNDERSØGELSER
Ved løbende at foretage tilfredshedsanalyser, får I værdifuld viden om jeres kundernes holdninger, motiver og adfærd. Det giver jer et solidt grundlag for at udvikle indsatser, services og/eller produkter, der giver loyale og tilfredse kunder.
Og det er god forretning at sikre, at jeres kunder er glade og tilfredse. For omkostningerne ved at skaffe nye kunder er typisk markant højere ift. at sikre, at jeres kunder bliver ved med at vælge jer.
VALG AF METODE
Med udgangspunkt i jeres ønske og formål anbefaler MEGAFON analysemetode og designer analysen til præcis jeres behov.
Vi sikrer bl.a.,
- at formulering og vinkling af spørgsmål er korrekt
- at undersøgelsens længde er tilpas
- at kommunikationskanalen er den optimale
- at jeres kunder har en oplevelse af at blive hørt
- at analysen er relevant og overskuelig at besvare, hvilket sikrer en høj svarprocent
Sammen giver det jer valide resultater, I kan træffe beslutninger ud fra.
BIG DATA OG KUNDETILFREDSHED
I dag har de fleste virksomheder adgang til store mængde data (Big Data), der kan tegne et øjebliksbillede af tendenser. Men Big Data giver ikke viden om, hvordan og hvorfor. Derfor er kundetilfredshedsundersøgelser det perfekte supplement til Big Data.
KVALITATIV &
KVANTITATIV
ANALYSEDESIGN
MEGAFON TILBYDER:
Kundetilfredshedsanalyser
Loyalitets- og frafaldsanalyser
Medlemsundersøgelser
Exit interviews
Kontaktpunktsanalyser
Vi tilpasser analysemetoden til hver enkelt undersøgelse. Hos MEGAFON arbejder vores kvalitative og kvantitative afdelinger tæt sammen for at kunne angribe en problemstilling fra flere forskellige vinkler.
Vi har solid er erfaring fra mange forskellige brancher – både offentlige og private virksomheder. Bl.a.:
- Faglige organisationer
- Pension
- Bank
- Energi
- Forsikring
- Trafikselskaber
- Medier
- Patientforeninger
- NGO’er
- Konsulenthuse
- Kommunikationsbureauer
- Interesseorganisationer
- Ministerier
- Offentlige styrelser
- Kommuner
- Regioner
- Tænketanke
- Advokatbureauer
KONTAKT MEGAFON
HVORFOR VÆLGE MEGAFON?
SOLID OG OMFATTENDE ERFARING
MEGAFON har en solid og omfattende erfaring med undersøgelser for private og offentlige virksomheder og organisationer. Vi giver jer en individuel rådgivning og gennem et tæt samarbejde med jer sammensætter vores konsulenter det undersøgelsesdesign, der er optimalt i forhold til netop jeres problemstillinger og behov.
HØJT KENDSKAB OG TROVÆRDIGHED
MEGAFON er et af de mest kendte analysefirmaer i Danmark, velkendt for en høj kvalitet og troværdighed. Ved at vælge MEGAFON får I fra starten en høj troværdighed hos dem, der skal bruge undersøgelsen: ledelsen, politikere, journalister og meningsdannere. At vælge en anerkendt samarbejdspartner gør jeres arbejde nemmere i alle faser af undersøgelsen.
UAFHÆNGIGE RESULTATER OG HØJE SVARPROCENTER
Når I skal udføre analyser, er det en god ide, at undersøgelsen bliver udført af et uafhængigt analyseinstitut, så analysen ikke bliver påvirket i en bestemt retning. Samtidig vil respondenterne være mere villige til at deltage i en undersøgelse, når det er et velkendt og respekteret firma, der kontakter dem. Med MEGAFON som afsender får I en uafhængig, seriøs og valid undersøgelse med en højere svarprocent, der sikrer en bedre kvalitet.